www.mielec.pl
Szkoła Podstawowa Nr 9 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego im. Władysława Jasińskiego "Jędrusia" w Mielcu

Dzisiaj jest środa 12 Grudnia 2018. Imieniny obchodzi Joanna, Aleksandra, Dagmara

Szkoła z klasą
Szkoła bez przemocy
Aktualności
Wycieczka do Starego i Nowego Sącza oraz Limanowej
16.05.2011.

Wycieczka grup apostolskich

12 maja bieżącego roku dzieci zaangażowane w grupy apostolskie Dziewczęcej Służby Maryjnej, Papieskiego Dzieła Misyjnego Dzieci oraz zwycięzcy konkursów z religii wybrali się na wycieczkę do Starego i Nowego Sącza oraz Limanowej. W Starym Sączu zobaczyliśmy kościół i klasztor sióstr klarysek. Stamtąd pojechaliśmy na miejsce, gdzie stoi ołtarz papieski. W 1999 r. Ojciec Święty Jan Paweł II odprawiał tam Mszę św. i kanonizował bł. Kingę. Pod ołtarzem utworzono Muzeum Jana Pawła II.

Można tam zobaczyć pamiątki po Ojcu Świętym – m. in. jego ubrania, sprzęt turystyczny, szaty liturgiczne. W Nowym Sączu nawiedziliśmy Bazylikę św. Małgorzaty, gdzie znajduje się cudowny obraz Oblicza Pana Jezusa. Na rynku widzieliśmy pomnik Ojca Świętego Jana Pawła II i pobawiliśmy się przy fontannie. Nowosądeckie lody są pyszne! W Wydawnictwie „Promyczka dobra” zobaczyliśmy film o skarbie, jakim jest pomaganie innym oraz wzięliśmy udział w nagrywaniu audycji radiowej. Po południu udaliśmy się do Limanowej. Z trudem wdrapaliśmy się na Miejską Górę (716 m n.p.m.). Na jej szczycie znajduje się metalowy krzyż, który w momencie wybudowania (w latach 1998-99) był największym krzyżem w Polsce. Ma 37 m. Pod tarasem widokowym znajduje się mała kapliczka. Tam przeżyliśmy naszą Mszę św., a później był grill, kiełbaski i herbatka. Zmęczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy do Mielca, by w przyszłym roku szkolnym znów wybrać się w nowe, ciekawe miejsca.

Zmieniony ( 14.06.2011. )

Wykaz podręczników klasy IV- VI SP 9 na rok szkolny 2014/2015
15.06.2011.

Wykaz podręczników na rok szkolny 2014/2015 dostępny w formacie doc lub pdf

Image Image

Zmieniony ( 26.06.2014. )

Wykaz podręczników klasy II - III SP 9 na rok szkolny 2014/2015
15.06.2011.

Wykaz podręczników na rok szkolny 2014/2015 dostępny w formacie doc lub pdf

Image Image

Zmieniony ( 26.06.2014. )

««  start « poprz. 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 nast.  » koniec »»