• KONKURS „Szopka Bożonarodzeniowa”

    W świątecznym czasie, w blasku Świąt, uczniowie klasy I B jeszcze w grudniu pracowali nad wykonaniem szopek bożonarodzeniowych. Prace te wzięły udział w wewnątrzklasowym konkursie pt. „Szopka Bożonarodzeniowa”. Jury jednomyślnie zadecydowało o tym, że nagroda należy się każdemu autorowi pracy. Nel Bednarczyk, Zuzanna Boryczka, Julia Cerefin, Paweł Staniszewski, Maja Tymuła oraz Kajetan Witek zostali odznaczeni Dyplomem Szczególnego Wyróżnienia oraz otrzymali nagrody. Celem konkursu było rozwijanie tradycji tworzenia szopek bożonarodzeniowych oraz integracja członków rodziny i twórcza realizacja pracy. W pracach konkursowych dostrzeżono wkład pracy, ogólną estetykę, wykorzystanie materiałów i technik dekoracyjnych. Zwycięzcom małym i dużym serdecznie gratulujemy.Organizatorem konkursu była Pani Agnieszka Bieś

  • GRAMY DLA WOŚP!!!

    Kolejny raz nasza szkoła bierze udział w Wielkim Graniu. Zachęcamy do wpłat za pośrednictwem naszej e-skarbonki. Puszka stacjonarna już wkrótce będzie dostępna w sekretariacie szkoły. Poniżej podajemy link do e-skarbonki:

  • Świąteczny kiermasz charytatywny w SP9

    20 grudnia hol główny naszej szkoły zamienił się w uliczkę handlową. Uczniowie wcielili się w rolę sprzedających i oferowali niepowtarzalne ozdoby, piękne kartki, obrazy, lukrowane pierniczki, pyszne ciasta i wiele innych przedmiotów, z których większość została wykonana własnoręcznie. Było kolorowo i pachnąco, a bogactwo świątecznych ozdób coraz bardziej przybliżało Boże Narodzenie. Celem kiermaszu była zbiórka pieniędzy dla uczniów potrzebujących naszej szkoły. Pod czujnym okiem pań Anny Bożek, Agnieszki Łącz, Beaty Gocoł i Eweliny Żak uczniowie zachęcali do wzięcia udziału w tej pięknej i szlachetnej akcji. Dziękujemy za okazane serce i pomoc!!!

  • „MAŁY PASTUSZEK…”

    W bieżącym roku szkolnym Jasełka przygotowali uczniowie uczęszczający do świetlicy pod kierunkiem p. Agaty Przybyło- Olszewskiej oraz p. Adrianny Grębosz. Dekoracje opracowała p. Ewelina Żak wraz z siostrą Dominiką. Przedstawienie pt.: „Mały Pastuszek i wielki rozbójnik” uczniowie zaprezentowali dnia 19.12.2023r. rodzicom oraz dzieciom z Przedszkola nr 8. Główny występ odbył się 20.12.2023r. Jasełka przedstawiono dwukrotnie, pierwszy występ dla klas I-IV, następnie dla uczniów klas starszych. Na przestawieniu obecni byli: Pan Jacek Mleczko dyrektor naszej szkoły, Pani Agnieszka Torba wicedyrektor oraz Pan Mariusz Szęszoł Przewodniczący Rady Rodziców. Po występie Pan dyrektor pogratulował młodym artystom wspaniałego spektaklu i podziękowania wszystkim zaangażowanym w przygotowanie tego wydarzenia. Na koniec spotkania złożył całej społeczności szkolnej…

  • Sprawozdanie z realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0

    Na realizację programu została przyznana kwota 15.000 złotych, z czego 3.000 złotych stanowiło wkład własny organu prowadzącego, a 12.000 złotych otrzymaliśmy z projektu. Z pozyskanych środków zakupiono książki dla dzieci i młodzieży, w tym: beletrystykę, książki popularno-naukowe, historyczne, lektury szkolne, książki z dużą czcionką i e-booki (w sumie 308 pozycji), a także 3 czytniki e-booków i laptop HP z najnowszym oprogramowaniem. Przed zakupem książek zasięgnięto opinii uczniów, rodziców i nauczycieli. Posiłkowano się także wynikami ankiet oraz recenzjami książek zamieszczanych na portalach czytelniczych i witrynach księgarskich. Nowości zakupione w ramach programu, po opracowaniu sukcesywnie były udostępnione uczniom. W tym celu wyodrębniono regał „Nowości wydawnicze” oraz zorganizowano wystawkę ”Nasze nowości – książki…

  • Projekty edukacyjne w klasach VII – VIII zakończone

    „Kreatywne czytanie”to projekt dla uczniów klas siódmych przygotowany przez bibliotekę szkolną w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. Zapoznanie z lekturą „Stary człowiek i morze” E. Hemingwaya oraz popularyzowanie czytania książek za pomocą stworzonego memu, należało do uczniów klasy 7a. Natomiast klasa 7b czytała  książką A. de Saint- Exupery  pt. „Mały książę”, która jest dostępna w bibliotece szkolnej również w formie e-booka. Podsumowaniem projektem było przygotowanie przez każdego ucznia opisu wybranego bohatera i wykonanie pracy plastycznej „Podróż po planetach z Małym Księciem”. Klasy ósme z kolei realizowały projekt „W świecie komiksu”. W związku z tym, uczniowie zapoznali się z budową i rodzajami komiksów, w tym z najnowszym typem, czyli…

  • Podsumowanie realizacji projektów edukacyjnych w klasie drugiej i trzeciej

    „Jak zatrzymać ulotne chwile” to projekt edukacyjny realizowany w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 przez uczniów klasy  drugiej. W związku z tym,  dzieci zapoznały się z przygodami pluszowego misia na podstawie  książki Janiny Porazińskiej pt. „Pamiętnik Czarnego Noska”, a także pracą redaktora i zasadami tworzenia pisemnych wypowiedzi użytkowych. Końcową fazą projektu było wykonanie kolorowych ilustracji adekwatnych do treści książki, a następnie wykorzystanie ich do przestawienia w formie teatrzyku kamishibai. Natomiast projekt dedykowany trzecioklasistom pod hasłem „Podróże małe i duże” opierał się na książce Łukasza Wierzbickiego pt. „Afryka Kazika”, która popularyzuje postać niezwykłego polskiego podróżnika, Kazimierza Nowaka. Jest to przykład niestrudzonego odkrywcy, który rowerem przemierzył całą Afrykę. W związku z…

Skip to content