KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY

W związku z utrzymującą się wysoką liczbą nowych zakażeń Ministerstwo Zdrowia w dniu 07.12.2021 ogłosiło zawieszenie nauczania stacjonarnego w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych na okres od 20.12.2021 do 09.01.2022.

W celu przygotowania się do nauki zdalnej uczniowie, którzy nie mają możliwości zabezpieczenia własnego sprzętu komputerowego, mogą skorzystać z użyczenia sprzętu szkolnego (wzór wniosku w załączeniu). Wnioski składają rodzice osobiście w sekretariacie szkoły lub drogą mailową na adres sp9@miasto.mielec.pl   Sprzęt użyczony będzie można odebrać u kierownika gospodarczego szkoły.

O dalszych szczegółach poinformujemy po ukazaniu się podstawy prawnej dotyczącej okresu zdalnej pracy szkoły.

Załącznik

Dyrektor szkoły

mgr Jacek Mleczko

Skip to content